14:09 ЗВІТ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ - 3 ЧАСТИНА | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Забезпечення школи кваліфікованими педагогічними кадрами. Кадрове забезпечення освітньої діяльності школи здійснено у повній відповідності з робочим планом школи. Навчально–виховний процес забезпечують 21 педагогічних працівники. Розстановка кадрів здійснюється відповідно до фаху та їх компетенції. З метою підвищення кваліфікації вчителів у школі діє система курсової перепідготовки. Складено і погоджено перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та проходження атестації педагогічних працівників, що дає можливість охопити атестацією всіх учителів у п’ятирічний термін. При проходженні атестації враховується наступність у категоріях, званнях та нагород. Педагог (Ковач Г.Ю.), який працював у першому класі 2018-2019 н.р. пройшов відповідну кваліфікаційну підготовку. Педагог (Малюк Т.В.), який буде працювати у першому класі 2019-2020 н.р., вчитель англійської мови, Когутич О.М., та заступник директора з НВР, Андрейчик О.І., отримали відповідну кваліфікаційну підготовку з з питань упровадження Держстандарту початкової загальної освіти при ЗІППО. Директор Ужгородської гімназії №16, Олашин О.М., у 2019 році підвищила кваліфікацію керівників закладів загальної середньої освіти за темою «Цінності як основа системи виховання учня ЗЗСО».
Основними формами організації освітнього процесу в закладі є різні типи уроку: формування компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок, інклюзивне навчання, індивідуальне навчання. Під час організації освітнього процесу педагогічні працівники використовують різні форми роботи, а саме: екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, тощо. Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Основними формами організації освітнього процесу в закладі є різні типи уроку: формування компетентностей; розвитку компетентностей; перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей; корекції основних компетентностей; комбінований урок, інклюзивне навчання, індивідуальне навчання. Під час організації освітнього процесу педагогічні працівники використовують різні форми роботи, а саме: екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, тощо. Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Одним із засобів підвищення фахового рівня і педагогічної майстерності є щорічна атестація педпрацівників. Для якісного проведення атестації, об’єктивного оцінювання діяльності педагога, його загальнокультурного рівня при атестаційній комісії були створені експертні групи кожного фаху, до яких залучались найбільш компетентні, висококваліфіковані, методично грамотні педагоги. У 2018-2019 н.р. у школі атестувалося 3 педагогічних працівників. Двоє із них атестувалися на підтвердження кваліфікаційної категорії , один - на підвищення . Школа має власний сайт, на якому висвітлюється життя школи, та відбувається соціальне партнерство з батьками учнів. Вчителі школи є активними учасниками різноманітних семінарів, конференцій та інших заходів, які були запропоновані управлінням освіти. У школі діє певна система методичної роботи , основними завданнями якої протягом року були: - вивчення принципів розвитку української національної школи; - збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури; - вивчення теорії та досягнень науки з питань викладання предметів, володіння сучасними науковими методами; - формування і розвиток соціально активної , гуманістично-спрямованої особистості; - утвердження національної свідомості та духовної єдності громадян України. Методична служба в школі - це цілісна, створена на наукових досягненнях, надбаннях передового досвіду й конкретному аналізі проблем учителів система взаємопов’язаних заходів, дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя школи, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, на досягненні оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку конкретних учнів, класів. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету. До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. Одним із дієвих засобів впливу на розвиток професіоналізму вчителя є систематична робота шкільних методичних предметних об’єднань. Методичні об’єднання активізували форми методичної та фахової підготовки кожного вчителя. Використання інтерактивних форм і методів, креативний підхід кожного вчителя сприяли підвищенню якості навчально-виховного процесу. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |