Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Вересень » 21 » Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами
11:01
Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими освітніми потребами

Учні з особливими освітніми потребами (з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інтелектуального розвитку, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку), здобувають освіту в закладі загальної середньої освіти за індивідуальними робочими навчальними планами, затвердженими наказами МОН України

Індивідуальне навчання

Індивідуальна форма навчання – спосіб організації навчальної діяльності, який регулюється певним, наперед визначеним розпорядком, забезпечується педагогічними працівниками та організовується для забезпечення прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти. Учні, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання, є учасниками навчально-виховного процесу. Їх права та обовязки визначаються Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно-правовими актами у сфері освіти. Для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за індивідуальною формою навчання за станом здоров’я, індивідуальний навчальний план та індивідуальні навчальні програми розробляються педагогічними працівниками за участю одного з батьків (законних представників) відповідно до можливостей дитини і з урахуванням висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

На індивідуальній формі навчання у 2018-2019 н.р. навчатимуться 2 учнів у 7 та 8 класах. Навчальні плани для дітей з особливими освітніми потребами розроблені на основі типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затверджені наказом МОНУ від 22.04.2014 № 504 (зі змінами).

Інклюзивна форма навчання

Інклюзивне навчання у закладі організовано відповідно до Закону «Про освіту», Постанови КМУ від 15.08.2011 року № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», зі змінами внесеними постановою КИУ від 09.08.2017 року № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання».

На базі закладу в 2018/2019 н.р. функціонуватиме 1 інклюзивний клас у якому навчатиметься 1 дитина з особливими освітніми потребами. Навчання проходитиме за робочим навчальним планом загальноосвітньої школ І-ІІІ ст. № 16 з урахуванням типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) затверджених наказом МОНУ від 28.01.2014 № 80 (зі змінами внесеними згідно з наказм МОНУ від 02.06.2016 року).

Для дитини з особливими освітніми потребами передбачено корекційно-розвиткові заняття: корекція емоційно-вольової сфери та самооцінки з психологом; корекція мовленнєвого розвитку з учитилем-логопедом; вправи на рівновагу та зміцнення м’язів з учитилем лікувальної фізкультури; корекція розвитку з вчителем-дефектологом та наявний асистент вчителя. Кількість годин для корекційно-розвиткових занять прописана в індивідуальній програмі розвитку дитини та індивідуальному навчальному плані учня з особливими освітніми потребами.

Всі навчальні приміщення розташовані на першому поверсі.

В закладі наявний пандус.

 

Переглядів: 10 | Додав: oksi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: