Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Вересень » 21 » Освітня програма ЗОШ №16 на 2018-2019 н.р. Розділ V
10:39
Освітня програма ЗОШ №16 на 2018-2019 н.р. Розділ V

Розділ 5

Особливості організації освітнього процесу та очікувані результати

 

Освітня програма передбачає:

- формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини;

- виховання елементів природодоцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;

- утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини, розвиток потреби в реалізації власних творчих здібностей.

Програму побудовано із врахуванням таких принципів:

- дитиноцентрованості і природовідповідності;

- узгодження цілей, змісту і очікуваних результатів навчання;

- науковості, доступності і практичної спрямованості змісту;

- наступності і перспективності навчання;

- взаємозв’язаного формування ключових і предметних компетентностей;

- логічної послідовності і достатності засвоєння учнями предметних компетентностей;

- можливостей реалізації змісту освіти через предмети або інтегровані курси;

- творчого використання вчителем програми залежно від умов навчання;

- адаптації до індивідуальних особливостей, інтелектуальних і фізичних можливостей, потреб та інтересів дітей.

Учні з особливими освітніми потребами (з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, інтелектуального розвитку, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку), здобувають освіту в закладі загальної середньої освіти за індивідуальними робочими навчальними планами, затвердженими наказами МОН України

Індивідуальне навчання

Індивідуальна форма навчання – спосіб організації навчальної діяльності, який регулюється певним, наперед визначеним розпорядком, забезпечується педагогічними працівниками та організовується для забезпечення прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти. Учні, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання, є учасниками навчально-виховного процесу. Їх права та обовязки визначаються Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно-правовими актами у сфері освіти. Для осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються за індивідуальною формою навчання за станом здоров’я, індивідуальний навчальний план та індивідуальні навчальні програми розробляються педагогічними працівниками за участю одного з батьків (законних представників) відповідно до можливостей дитини і з урахуванням висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини фахівців інклюзивно-ресурсного центру.

На індивідуальній формі навчання у 2018-2019 н.р. навчатимуться 2 учнів у 7 та 8 класах. Навчальні плани для дітей з особливими освітніми потребами розроблені на основі типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затверджені наказом МОНУ від 22.04.2014 № 504 (зі змінами).

Інклюзивна форма навчання

Інклюзивне навчання у закладі організовано відповідно до Закону «Про освіту», Постанови КМУ від 15.08.2011 року № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», зі змінами внесеними постановою КИУ від 09.08.2017 року № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання».

На базі закладу в 2018/2019 н.р. функціонуватиме 1 інклюзивний клас у якому навчатиметься 1 дитина з особливими освітніми потребами. Навчання проходитиме за робочим навчальним планом загальноосвітньої школ І-ІІІ ст. № 16 з урахуванням типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) затверджених наказом МОНУ від 28.01.2014 № 80 (зі змінами внесеними згідно з наказм МОНУ від 02.06.2016 року).

Для дитини з особливими освітніми потребами передбачено корекційно-розвиткові заняття: корекція емоційно-вольової сфери та самооцінки з психологом; корекція мовленнєвого розвитку з учитилем-логопедом; вправи на рівновагу та зміцнення м’язів з учитилем лікувальної фізкультури; корекція розвитку з вчителем-дефектологом та наявний асистент вчителя. Кількість годин для корекційно-розвиткових занять прописана в індивідуальній програмі розвитку дитини та індивідуальному навчальному плані учня з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

Мережа і наповнюваність класів ЗОШ № 16

Класи

Іноземна мова

Кількість

учнів

Кількість

хлопців

Кількість дівчат

1

англійська

23

15

8

2

англійська

12

5

7

3

англійська

28

15

13

4

англійська

12

9

3

  • 1-4 класів: (4 класи) 75 44 31

Середня наповнюваність 1-4 кл. - 18,75

5

англійська

15

9

6

6

англійська

15

9

6

7

англійська

13

6

7

8

англійська

14

11

3

9

англійська

18

9

9

  • 5-9 класів: (5 класів) 75 44 31

Середня наповнюваність 5-9 кл. – 15,00

 

  • 1-9 класів: (9 класів) 150 88 62

Середня наповнюваність 1-9 кл. – 16,67

Інклюзивні класи -1

( в 4 класі - 1 учень в умовах інклюзивного навчання)

Групи продовженого дня – 1

1 – 4 класи : 30 учнів (1,0 ставки)

 

Структура 2018/2019 навчального року

1.Поділ на семестри:

І семестр – з 01 вересня 2018 року по 28 грудня 2018 року,

ІІ семестр – з 14 січня 2019 року по 31 травня 2019 року.

2.Канікули :

осінні – з 27 жовтня 2018 року по 04 листопада 2018 р;

зимові – з 29 грудня 2018 р. по 13 січня 2019 р. ;

весняні – з 23 березня 2019 року по 31 березня 2019 р.;

літні – з дня закінчення навчального року по 31 серпня .

  • екскурсії та навчальна практика проводяться згідно додатку до листа МОН України від 06.02.08 №1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Режим роботи закладу

1.Школа працює в одну зміну :

початкова ланка працює з 8.00 год. до 13 год. 35 хв.

учні 5-9 класів працюють з 8.00 год. до 15.30 год.

2. Навчальний процес організовано за 5-ти денним тижневим режимом занять .

3. Встановлена така тривалість уроків :

у 1-му класі - 35 хв. ; у 2-4 класах - 40 хв. ;у 5-11 класах - 45 хв.

4. Встановлена така тривалість перерв :

у 1-му класі : між уроками - 20 хв. ; після 3-го уроку - 40 хв.

у 2-4 класах : між уроками - 15 хв.; після 3-го уроку - 35 хв.

у 5-9 класах : між уроками - 10 хв.; після 3-го уроку - 30 хв.

Графік харчування :

- 10.35 год. – сніданок для учнів 1- 4 класів;

- 10.50 год. – сніданок для учнів 5-9 класів;

- 14.00 год. – обід для учнів 1-4 класів;

- 14.35 год. – обід для учнів 5-9 класів

Переглядів: 385 | Додав: oksi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: